Najbliższe noce z pewnością będą zimne. Ale jest jeszcze czas, by uczynić je najlepszymi.
Nie będziemy ukrywać, że zdążyliśmy już spędzić sporo dobrych nocy w towarzystwie Jägermeistera. Teraz ich częstotliwość może się jeszcze zwiększyć – ale w mniej konwencjonalny dla marki sposób. Kultowy jeleń zdobi teraz nie tylko etykiety zielonych, geometrycznych butelek, jego logotyp ozdobił właśnie bowiem ciuchy z pierwszej streetwearowej kolekcji marki.
Linia BEST NIGHTS to modowy, międzynarodowy debiut Jägermeistera. Kolekcja zadebiutuje bowiem w 21 krajach świata, w tym także w Polsce. 11 unikalnych elementów BEST NIGHTS unifikuje nie tylko uliczny, nawiązujący do życia nocnego styl, ale także użycie geograficznych koordynatów siedziby firmy w niemieckim Wolfenbüttel. Tkaniny, z których powstały poszczególne kreacje są wykonane są w 100% z bawełny organicznej. Wszystkie części garderoby zostały też wyprodukowane w Unii Europejskiej.
W kampanię promującą ciuchy z logiem Jägermeistera zaangażował się m.in. Bloody Osiris – stylista i wpływowa postać nowojorskiej mody.
– Jestem zaszczycony, że mogę być częścią międzynarodowej kampanii BEST NIGHTS. Jako osoba myśląca nieszablonowo naprawdę doceniam odwagę, że Jägermeister wychodzi poza swoją strefę komfortu i tworzy coś nowego. W ramach kampanii miałem kontrolę twórczą nad tym, aby pozostać autentycznym i wiernym swojemu stylowi, a kolekcja Jägermeistera jest napędzana przez te same przekonania – mówi Bloody Osiris.
Jeśli jesteście zainteresowani, koniecznie sprawdźcie stronę BEST NIGHTS oraz obczajcie poniższy lookbook:








